num : 09129797147
mob : 09021077007
mail : info@lohiran.ir
whatsapp: 09021077007
نوشته شده در تاریخ فروردین ۲۴, ۱۳۹۴

متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری

متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری : فعالیت در امور هنری


تقدیرنامه

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

جناب آقای ……….
مسئول کمیته فرهنگی و هنری ……….
درآستانه سالروز افتخار آمیز ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامی و آغاز دهه عدالت و پیشرفت، ملت شریف ایران اسلامی با اتکال به فضل الهی، حماسه ای پایدار و ماندگار را در سی امین سالگرد حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جهانیان به نمایش گذاردند .
دراین راستا بابهره گیری ازظرفیت های گسترده و نهفته در ذات هنر برای انتقال مفاهیم ارزشی و دستاوردهای والای انقلاب اسلامی، تلاش برای خلق آثاری بدیع، جذاب و فاخر هنری در سی امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وجهه همت اصحاب هنر قرار گرفت که به بار نشستن آن مرهون تلاش جمعی در جهت تقویت حضور تحول آفرین در عرصه معرفی هنرمندان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بود که حمایت و همکاری مجدانه حضرت عالی و همکاران محترمتان موجبات دلگرمی هنرمندان عزیز حوزه های مختلف را فراهم ساخت .
بدین وسیله ضمن قدردانی از همکاران شایسته حضرت عالی و اعلام مراتب تقدیر و تشکر، مزید توفیقات روزافزونتان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نماید .

معاون امور هنری رئیس ستاد


 

کاربرد متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری :  متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری مناسب برای تقدیر از فعالین فرهنگی و همچنین مجموعه ها و موسسات فرهنگی و هنری می باشد. در طی یک سال یا فصل کاری کامل، یک یا چند نفر از فعالین بخش فرهنگی و هنری دولتی و خصوصی، حائز رتبه های برتر بخش فرهنگی و هنری می شوند .در این زمان استفاده از یک متن تقدیر مناسب در قالب تقدیرنامه فرهنگی و هنری ، می تواند گزینه مناسبی جهت اهدا به این عزیزان باشد .
برخی موارد قابل ذکر در مورد اهدای تقدیرنامه به شرح زیر می باشد :

۱ – استفاده از متن تقدیر جهت اهدای تقدیرنامه فرهنگی و هنری به فعالان بخش فرهنگ .
۲ – استفاده از متن تقدیر جهت اهدای تقدیرنامه فرهنگی و هنری به فعالان بخش هنر.

 

تهیه شده توسط واحد تحقیق و توسعه لوحیران :
http://www.lohiran.ir

جستجو در سایت

مشخصات تماس لوحیران :

شماره تماس لوحیران : 02188812503
شماره همراه مدیریت : 09021077007
آدرس ایمیل لوحیران : info@lohiran.ir
ساعات کاری : هر روز 9 صبح تا 7 عصر
مدیریت لوحیران : ابراهیم زاده

بازدید لوحیران :