num : 09129797147
mob : 09021077007
mail : info@lohiran.ir
whatsapp: 09021077007

تندیس پلکسی گلاس مدلP28

 

جنس مدل : پلکسی گلاس
کد مدل : P28

*نوع متریال بدنه اصلی : پلکسی گلاس شفاف

*نوع متریال لایه رویه : مولتی استایل شبه فلز طلایی

* ضخامت بدنه شفاف : ۵ میلیمتر

* ضخامت لایه رویه : ۳ میلیمتر

* مجموع ضخامت کل بدنه محصول : ۸ میلیمتر

** قابل ساخت با ضخامت های بالاتر متریال پلکسی گلاس

جدول قیمت ( به تومان )

 تعداد

( به عدد )

سایزکوچک

۲۲*۱۴ cm

سایزمتوسط

۲۴*۱۵ cm

سایزبزرگ

۲۶*۱۶ cm

۱-۱۰
۳۸۰۰۰
۴۰۰۰۰
۴۲۰۰۰
۱۱-۱۰۰
۳۶۰۰۰
۳۸۰۰۰
۴۰۰۰۰
۱۰۱-۵۰۰
۳۴۰۰۰
۳۶۰۰۰
۳۸۰۰۰

 

ثبت سفارشهمه مدل ها
تندیس پلکسی گلاس مدل P28

کاربرد تندیس : از محصول تندیس عموما به عنوان یک محصول اهدایی ، جهت اهدا به فرد و یا افرادی خاص استفاده می گردد . برخی موارد قابل ذکر در مورد اهدای تندیس به شرح زیر می باشد :

۱ – اهدای تندیس به بازنشستگان.
۲ – اهدای تندیس به هنرمندان.
۳ – اهدای تندیس به نخبگان علمی.
۴ – اهدای تندیس به نخبگان فرهنگی.
۵ – اهدای تندیس به هنرمندان رشته های مختلف هنری.
۶ – اهدای تندیس به قهرمانان رشته های مختلف ورزشی.
۷ – اهدای تندیس به دانش آموزان ، دانشجویان و دانش پژوهان رشته های مختلف درسی و آموزشی.


پلکسی گلاس چیست ؟ :

پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می باشد که ظاهری بسیار شفاف و شبیه به شیشه دارد.جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف می باشد که نوعی پلیمر است.از دیگر ویژگی های پلکسی، مقاومت زیاد آن نسبت به شیشه است. پلکسی گلاس به صورت صفحاتی با ابعاد ۲/۱ × ۸/۱ متر به بازار ارائه می شود.از کابردهای آن می توان در ماکت سازی نام برد.پلکسی گلاس در دو نوع مات و شفاف در رنگ های مختلف تولید می شود و دارای ضخامت ها بینmm 1 تا mm40 می باشد.از این رو متریال مناسبی برای ماکت سازی،ساخت تندیس و…. می باشد.
ورق های آکریلیک با نام تجاری پلکسی گلاس
۱- از مهمترین ومحکمترین پلیمرهای شفاف می باشد که مقاومتی در حدود ۵ برابر شیشه هم ضخامت خود را دارد و برخلاف شیشه از خاصیت انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است .
۲-این ورق ها را می توان به عنوان عایق های صوتی و حرارتی نیز استفاده کرد زیرا میزان تبادل حرارت بین این ورق ها و محیط تقریباُ ۱۰% از شیشه کمتر است .
۳- این ورق ها به دلیل سبکی و ثبات رنگ و مقاومت در برابر عوامل جوی مانند اشعه خورشید و عوامل شیمیایی مانند اسیدها و روغن ها و انواع پاک کننده های خانگی جایگزین مناسبی برای شیشیه در صنعت و ساختمان می باشد.
ویژگیها
این ورق ها به دلیل خواص مکانیکی خاص در برابر تغییرات دمایی محیط و در برابر باران و تگرگ مقاوم بوده و نسبت به شیشه های معمولی از درصد جذب رطوبت کمتری برخوردار هستند و در برابر شوک های حرارتی نسبت به شیشه مقاومتر و در صورت شکستگی دارای سطح تیز و برنده نمی باشد و در نتیجه باعث جراحت نمی شود .
این ورق ها به دلیل دارا بودن مواد ضد UV مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد واز شفافیت  آن کم نمی شود، شفافیت این ورق ها در حدود ۹۲% و شیشه ساختمانی از شفافیتی در حدود ۹۰% برخوردار است .
کاربرد ها
سطح براق وصیقلی و قابلیت گذردهی نور باعث ایجاد محیط های زیبا و متنوع در محیط های مورد استفاده می شود از جمله موارد استفاده می توان موارد ذیل را نام برد :
نورگیر و پنجره ساختمان ها- سقف های کاذب- تابلو های تبلیغاتی – پارتیشن بندی –ساخت پاسیو و حمام وکابینت آشپزخانه – آکواریوم – باجه های تلفن و هزاران کاربرد دیگر.


برچسب های صفحه :
تندیس,تندیس پلکسی گلاس,تندیس پلکسی,اهدای تندیس,تندیس چوبی,تندیس بازنشستگان,تندیس هنرمندان,تندیس نخبگان علمی,تندیس نخبگان فرهنگی,تندیس هنری,تندیس ورزشی,تندیس آموزشی.

جستجو در سایت

مشخصات تماس لوحیران :

شماره تماس لوحیران : 02188812503
شماره همراه مدیریت : 09021077007
آدرس ایمیل لوحیران : info@lohiran.ir
ساعات کاری : هر روز 9 صبح تا 7 عصر
مدیریت لوحیران : ابراهیم زاده

بازدید لوحیران :