num : 09129797147
mob : 09021077007
mail : info@lohiran.ir
whatsapp: 09021077007

حکاکی لیزری چوب و ام دی اف

 

از شاخه های خدمات لیزر گروه لوحیران می توان به حکاکی لیزری چوب و حکاکی لیزری ام دی اف اشاره نمود . در حکاکی لیزری چوب و ام دی اف ابتدا می بایست طرح اولیه مورد نظر برای حکاکی در نرم افزار های برداری مانند کورل درا ، اتو کد و فری هند ، طراحی گردد به طوریکه لایه های مختلف طرح قابل تفکیک و رنگبندی باشند . سپس می بایست طرح نهایی در قالب فرمت های قابل استفاده توسط دستگاه لیزر از جمله CDR،  DXF،  AI،  EPS ارائه گردد. در مرحله نهایی فایل های آماده شده با سایز های دلخواه از طریق کامپیتور به دستگاه لیزر ارسال شده و توسط این دستگاه حکاکی می شوند .
عزیزان توجه داشته باشند ، میزان عمق حکاکی بر روی متریال و مواد و اجناس مختلف ، متغیر بوده و در صورت نیاز به حکاکی عمیق تر و یا حکاکی با عمق خاص و مشخص ، نیاز به اعمال روش آزمون و خطا روی سطح متریال یا جنس مورد نظر می باشد.
جهت برآورد هزینه حکاکی لیزری چوب و ام دی اف لازم است فایل های مورد نظر برای حکاکی لیزری مطابق با توضیحاتی که در بالا در مورد فرمت فایل ها داده شد آماده و از طریق ایمیل ارسال گردند تا زمان های حکاکی محاسبه و خدمت مشتریان عزیز اعلام گردد . هزینه متریال و مواد اولیه نیز به صورت جداگانه محاسبه خواهد گردید .

شما عزیزان نمونه هایی از حکاکی لیزری چوب و ام دی اف را در بخش زیر مشاهده می نمائید .

حک روی چوب با لیزر
حک چوب
حکاکی روی چوب
حکاکی بر روی چوب
حک چوب
حک لیزری روی چوب
حک روی چوب
حک بر روی چوب
حکاکی چوب
حکاکی لیزری چوب
حک لیزری چوب
حک لیزر چوب

جستجو در سایت

مشخصات تماس لوحیران :

شماره تماس لوحیران : 02188812503
شماره همراه مدیریت : 09021077007
آدرس ایمیل لوحیران : info@lohiran.ir
ساعات کاری : هر روز 9 صبح تا 7 عصر
مدیریت لوحیران : ابراهیم زاده

بازدید لوحیران :