num : 09129797147
mob : 09021077007
mail : info@lohiran.ir
whatsapp: 09021077007

چاپ روی سرامیک | چاپ رنگی روی سرامیک| چاپ سرامیک | پرینت روی سرامیک

 

خدمات چاپ روی سرامیک ، از زیر مجموعه شاخه های خدماتی گروه لوحیران می باشد . چاپ روی سرامیک به صورت مستقیم و توسط دستگاه پرینتر فلد بد یا دستگاه چاپ روی اجسام سخت و سطوح مسطح ، صورت می پذیرد . در این روش چاپ ، حداکثر سایز قابل چاپ به صورت یکپارچه ۳۰ * ۶۰ سانتی متر خواهد بود .در روش چاپ روی سرامیک محدودیتی در نوع رنگ های مدنظر برای چاپ به استثنای رنگ سفید ، وجود نخواهد داشت . جهت نتیجه هر چه بهتر کیفیت چاپ سرامیک قابل توضیح است ، کیفیت تصویر ، عکس و طرح مد نظر برای چاپ می بایست در درجه مطلوبی بوده و نیز سطح روی متریال سرامیک ارسالی جهت چاپ کاملا مسطح و بدون زدگی باشد .
حداقل سفارش گیری جهت چاپ بر روی سرامیک ۱ مترمربع و قیمت برای هر سانتی متر مربع ۳۵ ت خواهد بود .
مثال : در صورتی که سایز جسمی ۲۰*۲۰ سانتی متر باشد نحوه محاسبه قیمت برای چاپ روی این جسم به این صورت خواهد بود : ۲۰*۲۰*۳۵ = ۱۴۰۰۰ تومان .

نمونه عکس هایی از چاپ بر روی سرامیک را در بخش زیر مشاهده می فرمائید .

چاپ سرامیک
چاپ رنگی سرامیک
چاپ روی سرامیک
چاپ رنگی روی سرامیک
چاپ بر روی سرامیک
پرینت رنگی سرامیک
خدمات پرینت رنگی سرامیک
خدمات چاپ روی سنگ
خدمات چاپ روی اجسام سخت
چاپ روی اجسام
خدمات چاپ رنگی سرامیک
چاپ روی سطوح
چاپ چیست ؟
چاپ به معنای انتقال هر نوع حرف نقش و تصویر بر روی یک ماده خاص در تیترازبالاتر از یک عدد به طوریکه شکل و فرم انتقال یافته تغییر نکند.با این تعریف به پیرامون خود نگاه کنید هزاران کالا را خواهید یافت که به نوعی بر روی انها چاپ صورت گرفته است. مواد گوناگون و اشکال مختلف شیوه های چاپی متفاوتی دارند که از روزگاران قدیم رفته رفته تکامل یافته اند و به پیشرفت های کنونی رسیده اند. شناخته شده ترین ماده ی چاپی کاغذ است اما در همانجایی که نشسته اید به اطراف خود نگاه کنید .مدادی که در دست شماست سازنده ای دارد که روی ان نوشته شده است. وسایل صوتی تصویری که در دید شماست پر است از نوشته چاپ شده . کامپیوتری که با ان کار می کنید، ماوس و ماوس پد و هزاران چیز دیگر که شیوه های مختلف چاپ را برای ثبت نوشته و حروف بکار گرفته اند .
واژ‌هٔ چاپ و صورت قدیمی‌تر آن «چاپ» را برگرفته از واژ‌هٔ مغولی چاو دانسته‌اند که به معنای «فشردن سطحی بر سطح دیگر» است. چاپ در لغت به‌معنای نقش، اثر، مُهر و نشان آمده است و در متون مختلف کلمات طبع، باسمه، و تافت به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته است. چاپ در اصطلاح، به عمل، فن، و صنعت تکثیر صورت و نقش‌های دوبعدی مانند حروف، ارقام، خط‌ها، تصویرها، و… به‌وسیلهٔ انداختن اثر این نقش‌ها بر کاغذ، پارچه، یا مواد دیگر، به‌ویژه چاپ مواد خواندنی، با تصویر یا بدون تصویر بر روی کاغذ گفته می‌شود. در تعریفی دیگر، چاپ مجموع عملیاتی است که متن خام را به اثر درخور انتشار مانند کتاب، مجله، روزنامه، و جز آن تبدیل کند. چاپ بر روی کاغذ شناخته شده‌ترین کار چاپی است.امروزه با پیشرفت تکنیکهای چاپ این عمل روی مواد سلولزی، نایلونی، پارچه ای، چرمی، مواد شیمیای، فلزی، شیشه‌ای با اشکال صاف یا ناهموار، مقعر یا محدب و … صورت می‌گیرد. چاپخانه نیز در لغت به‌معنای محل چاپ کردن و در متون مختلف کلمات مطبعه، دارالطباعه، و باسمه‌خانه به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته است. چاپخانه مؤسسه یا کارگاهی است که از عهد‌هٔ انجام کارهای چاپی بر روی کاغذ و سایر اشیا از طریق انواع چاپ برآید و به تعبیری دیگر، محلی است که چاپ کتاب، نشریات، و مانند آن در آنجا انجام می‌گیرد. امروزه، چاپ به عنوان یک فرآیند انبوه صنعتی در نظر گرفته می شود که بخش اساسی صنعت نشر و بخش مهمی از فعالیت‌های اداری و حکومتی را شامل می‌شود.

 


منبع : ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

تهیه شده توسط واحد تحقیق و توسعه لوحیران :
http://www.lohiran.ir

جستجو در سایت

مشخصات تماس لوحیران :

شماره تماس لوحیران : 02188812503
شماره همراه مدیریت : 09021077007
آدرس ایمیل لوحیران : info@lohiran.ir
ساعات کاری : هر روز 9 صبح تا 7 عصر
مدیریت لوحیران : ابراهیم زاده

بازدید لوحیران :