num : 09129797147
mob : 09021077007
mail : info@lohiran.ir
whatsapp: 09021077007

متن لوح تقدیر فرهنگی و هنری – تقدیر کانون از دانش آموز


بسمه تعالی

لوح تقدیر

دانش آموز عزیز آقای / خانم……….. سلام علیکم
به لطف حق تعالی تابستان گرم را در سایه سخاوت دلهای مهربان بودیم و از دوستی ها و همدستی هایمان خاطره های شیرین ساختیم برای روزهای آینده
تجربه بودن با شما طراوت روحمان را افزود و شمیم شور و شعورتان فضای این کانون فرهنگی را آکنده ساخت . اینک مسرور از موفقیت شمادر رشته طراحی چهره آرزو می کنیم دستی بالای تمامی دستها مدد کارت باشد. دلت مأمن مهر خدا، دستهایت درگاه دعا و چشمهایت گوهری پاک و پر بها باد .

رئیس آموزش و پرورش منطقه ………. تهران
کانون فرهنگی تربیتی ……….


متن لوح تقدیر فرهنگی و هنری – مسابقات فرهنگی و هنری


بسمه تعالی

لوح تقدیر

 

………. دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان شهرستان ……….
دانش آموز عزیز ……….
تلاش ارزشمند و تحسین برانگیز جنابعالی در راهیابی به مرحله ………. مسابقات فرهنگی و هنری در رشته ………. و کسب رتبه ………. قابل تقدیر و شایان سپاس است .
از خداوند متعال سعادت روز افزون شما را خواستاریم .

مدیرآموزش و پرورش شهرستان ……………


متن لوح تقدیر فرهنگی و هنری – تقدیر از موسسه فرهنگی


به نام خدا

لوح تقدیر

برادر بزرگوار جناب آقای……………
مدیر کل محترم موسسه فرهنگی……………..
با سلام وتحیّات
به پاس خدمات ارزشمند جناب عالی در پشتیبانی از فعالیتهای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در آن حوزه و کسب رتبه شایسته تقدیر در میان موسسات فرهنگی در اجلاس سراسری ………. درسال ……….، از شما صمیمانه تقدیر و تشکر می نمائیم
توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت داریم. امید است تلاش های خالصانه شما و همکاران محترمتان مورد پذیرش درگاه خداوند قرار گیرد .

 

ستاد برگزاری اجلاس ……….


متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری – جهت فعالیت فرهنگی در مساجد


بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیرنامه

ادب و دانش برترین میراث است. حضرت علی(ع)

برادر دانش آموز کلاس مسجد <منطقه ،
خدا راشکر می گوییم و خوشحالیم که موفقیت شما را در مسابقات سال تحصیلی تبریک بگوییم. این تقدیرنامه را به پاس کوشش و تلاشی که دراین راه از خود نشان داده اید تقدیم می نماییم .
دانش آموز عزیز! چشم امید اسلام و همهنیازمندان جهان به تقوی و علم شماست. هر چه بیشتر تلاش کن و خودرا برای خدمت به آنان آماده ساز .


متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری – فعالیت فرهنگی


بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیرنامه

بردار ارجمند آقای ……….

مسئول محترم موسسه قرآنی ……….
سلام علیکم
اکنون که رشحات امواج دریای بیکران الهی شامل حالمان شده و مقدراتش بر این تعلق یافته که درجهت تعمیم و تعمیق فرهنگ قرآنی تلاشی هرچند ناچیز نمائیم، خدای متعال را شاکریم .
نظر به اینکه جنابعالی توفیق داشته اید با هماهنگی ارزنده و کامل خود با سازمان ………. و شرکت درجلسات هم اندیشی سال ……. به منظور اجرای برنامه های متنوع قرآنی تلاش بی دریغ داشته باشید، بر خود لازم می دانیم بابت همه تلاش های انجام شده از جنابعالی تقدیر وتشکر نماییم. پیشاپیش طلیعه بهار طبیعت سال ………. راتبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون شما را در احیاء بصیرت و معرفت قرآنی درسایه الطاف بی دریغ الهی مسئلت داریم.

رئیس شورای……..


متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری : فعالیت در امور هنری


بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیرنامه

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

جناب آقای ……….
مسئول کمیته فرهنگی و هنری ……….
درآستانه سالروز افتخار آمیز ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامی و آغاز دهه عدالت و پیشرفت، ملت شریف ایران اسلامی با اتکال به فضل الهی، حماسه ای پایدار و ماندگار را در سی امین سالگرد حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جهانیان به نمایش گذاردند .
دراین راستا بابهره گیری ازظرفیت های گسترده و نهفته در ذات هنر برای انتقال مفاهیم ارزشی و دستاوردهای والای انقلاب اسلامی، تلاش برای خلق آثاری بدیع، جذاب و فاخر هنری در سی امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وجهه همت اصحاب هنر قرار گرفت که به بار نشستن آن مرهون تلاش جمعی در جهت تقویت حضور تحول آفرین در عرصه معرفی هنرمندان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بود که حمایت و همکاری مجدانه حضرت عالی و همکاران محترمتان موجبات دلگرمی هنرمندان عزیز حوزه های مختلف را فراهم ساخت .
بدین وسیله ضمن قدردانی از همکاران شایسته حضرت عالی و اعلام مراتب تقدیر و تشکر، مزید توفیقات روزافزونتان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نماید .

معاون امور هنری رئیس ستاد


متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری : تقدیر از مدیر آموزشگاه فرهنگی و هنری


به نام خدا

تقدیرنامه

به نام خدای هنر آفرین

هنرمند گرامی جناب آقای ……….
مدیر مسئول محترم آموزشگاه ……….
راز و رمز پویای هنر و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه های شهودی معرفت کیمیایی است که آسمان هنر به برکت سیما و سیره ی نورانی نبی مکرم صلی الله علیه و آله و سلم، انسان دربند خاک را به معراج حضور می خواند .
و چه خرم هنری که از چشمه ی معارف سیراب شود و چه زیبا هنری که قبای پرنیانش به عطر و بوی گلستان محمدی معطر شود و چه معماری باشکوهی، بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه درمدینه النبی بیابد .
و امروز کاخ آباد هنر به سروش معنوی و مفهوم پیام او بیش از پیش محتاج است و این جشنواره نیز با نام پیامبر اعظم همانا نقطه حضور پربرکت در چنین فضایی است .
باشد که اهل هنر به پاسداشت آن کانون رحمت و وحدت، سراپرده دار نقشی از رهپویی صراط او باشند .
ستاد برگزاری نخستین جشنواره تولیدات هنری ………. با اهداء این لوح، مراتب سپاس خود را از مشارکت و همدلی شما دراین جشنواره اعلام می دارد .

مدیر کل دفتر ………


کاربرد متن تندیس فرهنگی و هنریمتن تندیس فرهنگی و هنری مناسب برای تقدیر از فعالین فرهنگی و همچنین مجموعه ها و موسسات فرهنگی و هنری می باشد. در طی یک سال یا فصل کاری کامل، یک یا چند نفر از فعالین بخش فرهنگی و هنری دولتی و خصوصی، حائز رتبه های برتر بخش فرهنگی و هنری می شوند .در این زمان استفاده از یک متن تندیس فرهنگی و هنری مناسب در قالب تندیس فرهنگی و هنری ، می تواند گزینه مناسبی جهت اهدا به این عزیزان باشد .
برخی موارد قابل ذکر در مورد استفاده از متن تندیس فرهنگی و هنری و نیز اهدای تندیس فرهنگی و هنری به شرح زیر می باشد :

۱ – استفاده از متن تندیس فرهنگی و هنری جهت اهدای تندیس فرهنگی و هنری به فعالان بخش فرهنگ .
۲ – استفاده از متن تندیس فرهنگی و هنری جهت اهدای تندیس فرهنگی و هنری به فعالان بخش هنر.
۳– استفاده از متن تندیس فرهنگی و هنری جهت اهدای تندیس فرهنگی و هنری به بازنشستگان بخش فرهنگ .
۴ – استفاده از متن تندیس فرهنگی و هنری جهت اهدای تندیس فرهنگی و هنری به بازنشستگان بخش هنر.

 

 

تهیه شده توسط واحد تحقیق و توسعه لوحیران :
http://www.lohiran.ir

 

برچسب ها و کلمات کلیدی : تقدیر فرهنگی و هنری ، لوح تقدیر فرهنگی ، لوح تقدیر هنری ، لوح فرهنگی ، لوح هنری ، متن برای تقدیر کانون از دانش آموز ، متن تقدیر برای فرهنگی و هنری ، متن تقدیر فرهنگی و هنری ، متن تقدیر کانون فرهنگی ، متن لوح تقدیر فرهنگی و هنری ، متن لوح فرهنگی هنری ، متن لوح فرهنگی و هنری ، متن لوح تقدیر فرهنگی و هنری ، متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری ، متن تندیس فرهنگی و هنری.

جستجو در سایت

مشخصات تماس لوحیران :

شماره تماس لوحیران : 02188812503
شماره همراه مدیریت : 09021077007
آدرس ایمیل لوحیران : info@lohiran.ir
ساعات کاری : هر روز 9 صبح تا 7 عصر
مدیریت لوحیران : ابراهیم زاده

بازدید لوحیران :