num : 09129797147
mob : 09021077007
mail : info@lohiran.ir
whatsapp: 09021077007
نوشته شده در تاریخ اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۴

متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری

متن تبریک دهه مبارک فجر


به نام خدا

 

این روزها ، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست ، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است ؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد.انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود ، که در آن عده ای قلیل ، با اعتقادی وسیع و راسخ ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند. دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست؛ و این که چه بودیم و چه می کردیم و چه می خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می کنیم. کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است ، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت های آزادیخواه از این انقلاب بی نظیر الهام میگیرند.

ارجمند گرانمایه

جناب آقای ……………………..

با سلام

فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به شما تبریک و تهنیت عرض نموده ، بر خود وظیفه میدانم از زحمات و خدمات ارزشمند شما به مردم فهیم و انقلابی شهر ………… تقدیر و تشکر نمایم.
از اینکه در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای توفیق خدمتگذاری نصیبمان گردیده خدا را شکر میگوئیم .

 


 

کاربرد متن تبریک دهه مبارک فجرمتن تبریک دهه مبارک فجر مناسب برای تبریک به فرد یا افراد به مناسبت دهه مبارک فجر می باشد . هرساله در کشور عزیزمان ایران دهه مبارک فجر گرامی داشته می شود و مردم به جهت پیروزی انقلاب اسلامی و این روزهای پربرکت به یکدیگر تبریک می گویند.
برخی موارد قابل ذکر در مورد استفاده از متن تبریک برای دهه فجر به شرح زیر می باشد :

۱ – استفاده از متن تبریک برای دهه فجر جهت تبریک و تهنیت به فرد یا افراد و مردم عزیز ایران اسلامی .
۲ – استفاده از متن تبریک برای دهه فجر جهت تبریک و تهنیت به خانواده های شهدای انقلاب اسلامی جهت پیروزی انقلاب.

 

تهیه شده توسط واحد تحقیق و توسعه لوحیران :
http://www.lohiran.ir

جستجو در سایت

مشخصات تماس لوحیران :

شماره تماس لوحیران : 02188812503
شماره همراه مدیریت : 09021077007
آدرس ایمیل لوحیران : info@lohiran.ir
ساعات کاری : هر روز 9 صبح تا 7 عصر
مدیریت لوحیران : ابراهیم زاده

بازدید لوحیران :